این روزا بی حوصلم .دوست دارم از وقتم استفاده کنم ولی هر روز تا ظهر خوابم بعدشم سریال ( 13 reasons why)شب ها هم معمولن گیمچند روز زبان خوندم ولی دیگه دل و دماغشو ندارم ... اتاق هم هنوز بعد از کنکور خیلی مرتب نکردماین روزا بیشتر به این فکر میکنم که حس خوبیه...ما را در سایت حس خوبیه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: جمعه 13 فروردين 1400 ساعت: 3:51
ما را در سایت حس خوبیه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: جمعه 13 فروردين 1400 ساعت: 3:51