حس خوبیه

خرید بک لینک
این روزا بی حوصلم .دوست دارم از وقتم استفاده کنم ولی هر روز تا ظهر خوابم بعدشم سریال ( 13 reasons why)شب ها هم معمولن گیمچند روز زبان خوندم ولی دیگه دل و دماغشو ندارم ... اتاق هم هنوز بعد از کنکور خیلی مرتب نکردماین روزا بیشتر به این فکر میکنم که حس خوبیه...

ما را در سایت حس خوبیه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: جمعه 13 فروردين 1400 ساعت: 3:51

امشب بعد از دو سال با دو تا از بچه های کانون زبان رفتم بیرون. موقع کنکور همش به این فکر بودم بعدش دوباره بچه ها و دوستای دبیرستان رو ببینم. راستش الان بعد پنج ماه تازه یکم دارم احساس سبکی میکنم ، احساس میکنم خودمم. واسه همین گفتم بچه های قدیمی رو هم حس خوبیه...

ما را در سایت حس خوبیه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: جمعه 13 فروردين 1400 ساعت: 3:51

صفحه بندی